Gyermek korom óta érdekelnek a kreatív dolgok. 2007. Júliusában kezdtem el komolyabban foglalkozni a gyöngyfűzéssel, majd más kreatív alkotással. Szeretek új dolgokat létrehozni.
Találsz itt horgolást, csomózott karkötőt, keresztszemes hímzést, süthető gyurma, stb. alkotásokat. :)

Ha kérésed vagy kérdésed van alkotásaimmal kapcsolatban, írj az e-mail címemre és megbeszéljük a részleteket.

A BLOGON TALÁLHATÓ TARTALMAK SAJÁT TULAJDONOMAT KÉPEZIK, BELEEGYEZÉSEM ÉS FORRÁSMEGJELÖLÉS NÉLKÜL MÁSHOL NEM KÖZÖLHETŐEK!
MINTÁIM, SAJÁT TERVEZÉSŰ ALKOTÁSAIM ELKÉSZÍTÉSE, MÓDOSÍTÁSA AZ ENGEDÉLYEM NÉLKÜL TILOS! MEGÉRTÉSED KÖSZÖNÖM! :)
A BLOGON TALÁLHATÓ TARTALMAK KERESKEDELMI CÉLRA NEM HASZNÁLHATÓAK FEL!
©MINDEN JOG FENNTARTVA!!
A blog 2009.08.14.-én lett létrehozva.

Nem blogtagoknak! Hozzászólást így írhatsz:

A megjegyzésre katt., írd be amit szeretnél, az " Identitás választása"-nál a " Névtelen"-t válaszd, végül "Megjegyzés küldése".
Írj nevet, hogy tudjam ki vagy! + E-mail címet! :) Köszi!

2010. december 28., kedd

Ezüst nyakpánt - NY13

Gondoltam megmutatom, ha már megcsináltam. Még jó pár hónappal ezelőtt rendelték, csak nem jöttek érte. Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de én nagyon nem szeretem azt, mikor nagyon kell valakinek valami, megcsináltatja, aztán szólva is van neki hogy elkészült. Oké, jön érte mondja ő. És azóta semmi hír róla. Mintha elnyelte volna a föld. Egy sms-se,hogy bocsi, de nem kell mégsem. Szóval nem értem az ilyen embereket.
Pedig akár alkalomra is nagyon jól néz ki ez a nyakpánt. Jobb képet nem tudtam róla csinálni sajnos.
Bocsi hogy itt ünnepek között ilyeneket írok, de sajnos vannak ilyen emberek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bánhatja a megrendelő mert klassz lett!