Gyermek korom óta érdekelnek a kreatív dolgok. 2007. Júliusában kezdtem el komolyabban foglalkozni a gyöngyfűzéssel, majd más kreatív alkotással. Szeretek új dolgokat létrehozni.
Találsz itt horgolást, csomózott karkötőt, keresztszemes hímzést, süthető gyurma, stb. alkotásokat. :)

Ha kérésed vagy kérdésed van alkotásaimmal kapcsolatban, írj az e-mail címemre és megbeszéljük a részleteket.

A BLOGON TALÁLHATÓ TARTALMAK SAJÁT TULAJDONOMAT KÉPEZIK, BELEEGYEZÉSEM ÉS FORRÁSMEGJELÖLÉS NÉLKÜL MÁSHOL NEM KÖZÖLHETŐEK!
MINTÁIM, SAJÁT TERVEZÉSŰ ALKOTÁSAIM ELKÉSZÍTÉSE, MÓDOSÍTÁSA AZ ENGEDÉLYEM NÉLKÜL TILOS! MEGÉRTÉSED KÖSZÖNÖM! :)
A BLOGON TALÁLHATÓ TARTALMAK KERESKEDELMI CÉLRA NEM HASZNÁLHATÓAK FEL!
©MINDEN JOG FENNTARTVA!!
A blog 2009.08.14.-én lett létrehozva.

Nem blogtagoknak! Hozzászólást így írhatsz:

A megjegyzésre katt., írd be amit szeretnél, az " Identitás választása"-nál a " Névtelen"-t válaszd, végül "Megjegyzés küldése".
Írj nevet, hogy tudjam ki vagy! + E-mail címet! :) Köszi!

2011. február 5., szombat

Picasa Webalbumok URL-cím megváltoztatása

Pár embertől érdeklődtem, hogyan tudom megváltoztatni az URL-címét a Picasa Webalbumomnak. Számok voltak így pl: http://picasa.google.com/0000011332222222222 . A számos részt akartam megváltoztatni. Sajnos nem jutottam előre. Nem adtam fel, és addig próbálkoztam az oldalon míg megtaláltam a megoldást! Leírom a menetet, hátha valakit érdekel! :)


Picasa URL-cím megváltoztatása

Ahhoz, hogy a Picasában az URL-címet meg tudd változtatni, először a Google profilodban kell megváltoztatni a címet.

Lépj be a Google fiókodba. - Profil szerkesztése. Görgess lefelé a Profil URL-címéhez.
Legalul beírod a kívánt URL-címet. - Változtatások mentése.

( A Picasa Webalbumokhoz és a Google-profilhoz tartozó URL-cím ugyanazt a felhasználónevet tartalmazza. Személyre szabás után nincs lehetőség annak módosítására.)

Fent: Fiókom - Picasa Webalbumok-Beállítás. - Az ön galériájának URL-címe mellett levő -Profil szerkesztése az URL-cím módosításához.
Átteszed a kijelőlést az újra.

Remélem jól, és érthetően írtam. :)

1 megjegyzés:

Chiara írta...

Kedves Monessa!
Kérlek írj nekem egy e-mailt a címeddel, mert te vagy a nyertese az ajándék hétfős játékomnak!
Chiara