Gyermek korom óta érdekelnek a kreatív dolgok. 2007. Júliusában kezdtem el komolyabban foglalkozni a gyöngyfűzéssel, majd más kreatív alkotással. Szeretek új dolgokat létrehozni.
Találsz itt horgolást, csomózott karkötőt, keresztszemes hímzést, süthető gyurma, stb. alkotásokat. :)

Ha kérésed vagy kérdésed van alkotásaimmal kapcsolatban, írj az e-mail címemre és megbeszéljük a részleteket.

A BLOGON TALÁLHATÓ TARTALMAK SAJÁT TULAJDONOMAT KÉPEZIK, BELEEGYEZÉSEM ÉS FORRÁSMEGJELÖLÉS NÉLKÜL MÁSHOL NEM KÖZÖLHETŐEK!
MINTÁIM, SAJÁT TERVEZÉSŰ ALKOTÁSAIM ELKÉSZÍTÉSE, MÓDOSÍTÁSA AZ ENGEDÉLYEM NÉLKÜL TILOS! MEGÉRTÉSED KÖSZÖNÖM! :)
A BLOGON TALÁLHATÓ TARTALMAK KERESKEDELMI CÉLRA NEM HASZNÁLHATÓAK FEL!
©MINDEN JOG FENNTARTVA!!
A blog 2009.08.14.-én lett létrehozva.

Nem blogtagoknak! Hozzászólást így írhatsz:

A megjegyzésre katt., írd be amit szeretnél, az " Identitás választása"-nál a " Névtelen"-t válaszd, végül "Megjegyzés küldése".
Írj nevet, hogy tudjam ki vagy! + E-mail címet! :) Köszi!

2011. november 19., szombat

Monessa téli játéka!! :))


Eljött a játék ideje! :)
Ezek közül az újdonsült zsepitartók közül választhattok!



Ezt a képet tedd közzé, ha játszani szeretnél!

*

Játékszabályok a következők:

1.Hagyj itt egy megjegyzést.
Válaszd ki melyik zsepitartó tetszik, melyiket szeretnéd megnyerni és írd meg a számát!

2.Tedd közzé a játék felhívást a blogodon! ( Ha nincs blogod,akkor is jöhetsz, csak írj e-mail címet! ).

3.Légy követőm!

*

Ha 40-nél többen jelentkeztek a játékra, + 1 zsepitartót sorsolok! :)


A játék határideje: 2011.december.19.Hétfő. 19.00.
Sorsolás: dec.19.kb.21.00.

*

Nagyobba is felrakom a képeket, hogy jobban megtudjátok  nézni pontosan mit is nyerhettek! :)


1.

2.

3.

4.

5.

Csak az vesz részt a játékban, aki mind a 3 feltételt teljesíti! /bloggerekre vonatkozik/
Erre légyszíves  figyeljetek!
Köszi! :)

28 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Persze hogy jövök játszani :)))
Mindegyik csodás, de a 3-as nagyon tetszik!

Anik írta...

Én is szeretnék jelentkezni!!! Nekem az 1-es (zöld) tartó tetszik a legjobban!!!!

Klári - klaraekszer írta...

Ó , én is jövök!
Gyönyörűek egytől egyig, de a 4-es lett a szívem csücske :)

Ányi írta...

Örülök a játéknak! Én a 4-est választanám, a lila a kedvencem újabban :)))

norono írta...

Jaj teljesen beleestem a 4-es számú zsepitartóba! Olyan gyönyörűek a színei!

Monessa írta...

Monica-http://www.bicone-fusing.blogspot.com/

A játékodra jelentkeznék, ki is tettelek a blogomba és ezt az eperfagyi színű (3)pzstartót választanám...

emilil írta...

a negyediket szeretném:)

Névtelen írta...

Nekem a gyurmafigurák jönnek be igazán meg a készítőjük >a párom!>De én a kettest választanám persze játékon kívül!!!

Névtelen írta...

Szia!
A négyes széép!
Kitettem a blogomon :)

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lencsilány írta...

Szia! Jövök én is játszani! A négyes a kedvenc.

xJuDesign írta...

Nagyon örülök, hogy én lehettem a 100. olvasód:)

Szeretnék játszani Nálad, a kedvencem az 1. számú zsepitartó!

Már kinn is vagy:
www.judd25-keresztszemes.blogspot.com

^^Hanna^^ írta...

Jövök nagyon gyorsan játszani! Legjobban a 4. vagy az 1.-es teszik! De őszintén mindegyik gyönyörűű!!!

Erzsébet írta...

Jönnék én is játszani! A 4-es az abszolút kedvenc, azok a színek - nagyon megfogtak. Köszi a lehetőséget!
symac74kukacgmailpontcom

lapappilon írta...

szia!
jövök játszani!
az első számú zsepitartó tetszik!
eleget tettem a feltételeidnek!
minden jót Éva

POÉ írta...

Szia ! Én is jövök!
A lila és a kék a kedvencem !

Noryta írta...

Kedves Monessa! Most járok itt először a blogodon. Nagyon szép zsepitartókat készítesz. Érdeklődnék, hogy a virágokat milyen mint alapján horgolod?
Jelentkeznék én is a játékra. Nekem a 2-es számú hófehér tetszik.
Köszönöm a lehetőséget!
Nézz be hozzám, nálam is van játék. :)

iriszi írta...

Szia!

Csak irigykedem milyen ügyes vagy.Mindegyik gyönyörű de van nekem egy ovisom akinek pillangó a jele ezért az 1-es.

DzsiDzsi írta...

Naná, hogy jövök játszani, nagyon szépek!:)

1es a befutó:)

Kirakom blogomra mindjárt:
http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/

Üdv, Gabi

Belinda írta...

Az egyeske kezére pályázom! :) (A többiek is nagyon csinik.)

Belinda írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lora írta...

Én is beszállnék, nekem az 5-ös tetszik nagyon:)

Monessa írta...

Erika - www.erikastilus.blogspot.com

Jelentkezek a játékra. :)

romi írta...

Nagyon szépeket alkotsz!! Nekem az 1. tetszik legjobban :)

dzsin írta...

Az én blogom zárt, így adom az e-mail címemet, remélem az is jó lesz akkor: dzsincsilla@gmail.com
Nekem a 3-as tetszik a leginkább, de bármelyiknek elfogadnám. :o))
Megyek és máris a követőd leszek! :o)

csevi írta...

Beszállok én is! Mert játszani jó! És mivel kötésből is csak nulla ezerlék vagyok szívessen hordanék egy ilyen színes tartót, pláne virággal. Nekem a 4. tetszik mert az az én színvilágom.

inga írta...

tömegízlésem van, nekem is a 4-es tetszik :D

Eddy írta...

Jöhetek én is játszani?
Nekem az 1-es tetszik, remek ajándék lenne a nőveremnek :)
e-mail: eddy.bakai@gmail.com
kösz